Yeeaah!!!

Blev precis klar med NO labb rapporten och nu ska jag bara lämna in den imorgon bitti så att jag kan få bra betyg i kemi :) igår gjorde jag klart 4 läxor så idag blir det chill hela kvällen med tv ;) min skol dag var väl som en vanlig dag, hade som vanligt mjukisar på mig men det var ganska jobbigt att höra att en av mina favvo lärare ska sluta :( Det finns något jag verkligen har tänk på och det är om jag ska bli en låt skrivare hihi :D jag har en text jag tänker visa upp nu, ni får själva bedöma hur den är :D <3
Du är mitt allt och lite till

älsklingen min vi hade de så bra, leva me dig fick mig att känna mig glad, utan dig fanns det inga hopp alls, kändes som en kniv runt min hals och allt det här var värt en andra chans men de ända du sa var att de inte fanns nå balans, vände mig om som en man och drog där ifrån, kollade bak och såg hur du försvann.

Tiderna med dig är som sår i mitt hjärta, djupa sår som inte går att lätta, finns inget att göra när hon gett bort sin vackra hand till en helt annan man, känns som att jag försvann som rinnande sand i din hand.

du är den ja vill ha och den ja kämpar för, du är den ja aldrig kommer släppa. Ja minns fösrta gången ja såg dig för ja blev tagen och kändes som att jag låg på marken och blev slagen, jag betraktade ditt hår som fångades av vinden, som att svimma på en bergstopp utav svindeln, sen den stunden satt jag fast i ett nät förtrollad bunden, tappa hjärtat i knät och vart hopplöst försvunnen.

Men för dig gick den tiden förbi och du sa inte ett skit så därför finns det inget vi i din filosofi, jag önskar att du var den ända för mig och vill fuck inte se någon kladda över dig, du tror du är glömd hos mig, du lever i verkligheten utan mig, följ med mig till en värld av fantasi och låt mig bli din. Fuck allt svek och fuck allt hat, du tror att kärlek med mig bara är svek.

De är en början iaf :) <3

Kommentarer
Postat av: shawbo

talang broshan!

2010-12-11 @ 01:47:19
URL: http://sbieber.blogg.se/
Postat av: 'T

Nämen Nämen:D titta vem som har blogg:D bra text älskling, du kan vara min låtskrivare i framtiden hahah:D<3

2010-12-11 @ 19:14:48
URL: http://mjusicfreaks.blogg.se/
Postat av: isabelle

duktig du är!! Hahhaahha :D

2010-12-11 @ 19:16:08
URL: http://ccarlsson.blogg.se/
Postat av: Shaho

hahaha vi får se Tewar, haha tack bellan :) <3

2010-12-12 @ 01:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0