Vanlig skola dag -.-

Skolan var som vanligt, inget speciellt förutom att det kom några från VNG (väsby nya gymnasium) där dom berättade om hur skolan var, sen var deras rektor Jens där oxå och jag ställde många frågor och då flippade våran träslöjdslärare A.K.A Oskulda Peddo träslöjdsjanne haha han är 40 bast! xD han flippa för att jag ställde ''fåniga'' frågor, haha riktig appas men iaf det var roligt haha fick hela skolan att skratta åt det jag sa, som vanligt då ;) För er som undrar varför jag inte gjort min design på Bloggen så bra så är det för att jag väntar på min kompis att göra det men hon är så jävla upptagen med att spela CoD hela dagarna -.- men hon kommer fixa den innan onsdag hoppas jag iaf :P aja idag blir det nog bara chill hemma för har inte bestämt något speciellt men uppdaterar om jag gör nåt annat, hejdå så länge ;) <3

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad menar du? :)

2010-12-13 @ 17:07:15
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0