Träning idag :)

Idag har jag träning som jag berättade i förra inlägget som sagt måste visa att ja verkligen vill nå mitt mål men nog med det nu, ska berätta vad jag ska göra idag och det blir nog ganska lite för det är söndag och det betyder att det är skolan så ja ska väl börja med att jag ska på träning sen komma runt 6 tiden sen kanske plugga lite SO om historia sen sova kl 23:00 för imorn är det lucia och jag måste ju vara lite pigg för att kunna skratta åt alla min vänner som ska vara med! hahaha jag fick ett så kallat fan kan man säga, en tjej skrev till mig på Fb meddelanden ba jag älskar din blogg, jätte gullig och så fortsatte vi att prata men sen var jag tvungen att gå och precis innan så nämnde hon hur sjukt snygg hon tyckte att jag var då, känns som en bra start för min blogg då, aja ska inte skriva mer måste äta frukost nu. Kärlek till er alla Heipa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0