Skiiiit kallt ute :O

Asså shiit mannen :O kom nyss hem efter den här äckliga kylan, hatar att folk klagade på värmen i somras -.- nöjda nu eller? imorn är det söndag och då har jag träning kl 3 så jag måste sova tidigt idag för att jag måste vakna kl 10 för att vara pigg på träning, gäller ju att man verkligen visar intresse om man vill prov träna med seniorlaget :) just nu spelar jag i juniorlaget och är Lagkapten och min tränar har då sagt att jag snart ska få träna med seniorerna efter januari så det ska bli kul fast men måste hålla sig i form ändå för annars visar jag inte att jag utvecklats ;) nu sitter jag med ett element bredvid mig och spela Call of Duty Black Ops, ska kolla om de finns lite cola där uppe oxå, aja ha de så bra alla ;) heipa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0