Lördag, mitten av helgen

Hej alla idag vaknade jag halv två, chill med sovmorgon fan :) träffade Chloe och Brenda nyss, dom ville ha lite sällskap så jag rullade ner till Sigma för att träffa dom, idag är det tydligen fest i sollentuna haha de är typ clubplay men tror inte ja ska dit för ska träffa en brud ist men vet inte va ja ska ha på mig.. de blir antagligen samma som i går eller mjukisar för de e sååå jäääävla sköööönt med det! :D men vi får se, sen måste ja ju ha wax oxå men tror ändå de blir mjukisarna för det är kallt ute och pallar inte långkalsonger eller nåt sånt, men nu ska ja titta på tv, vet inte vad som finns men ska lägga upp en låt oxå, en av mina favorit låtar fakits haha skiter i om den är gammal, i mina öron är den alltid bra :) bye så länge, skriver mer på kvällen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0