Jag och Felicia är sååå cooooola :D

Hahahaha jag och Felicia lägger oss alltid i när det blir bråk och då menar jag inte att vi slåss eller skriker haha det vi gör är att vi är så Bitchiga som de bara går haha, fett gay det där lät men iaf hahaha så varje gång nån säger nåt så måste vi säga emot och sen varje gång vi fått nån att se dum ut så säger vi alltid ''ooh snap'' haha så tunga vi är hehe ville bara påpeka de för att jag sa att jag skulle skriva det i min blogg hihi så att ni vet :P Det kommer en OG bild på oss snart så att alla vet hehe :D aja nu ska jag åka ner till centrum och köpa comviq för att den är slut:) Bild på oss Gangsters kommer snart ;) aja Heipa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0