Heeemmaaaaa nu!

En av världens bästa dagar idag hahahaha. Var inne i stan idag (Stockholm universitet) men vem fuck bryr sig om det haha idag var troligen den en av dom bästa dagarna i mitt liv, asså min bästa dag var när jag åt en munk igår när jag var fett sugen på en men iaf tillbaka till det som hände idag så började vi kvart i 12 va ju ganska chill så vi hade inga lektioner vi åkte direkt till universitet, där så hade dom sagt att vi skulle äta ute men sen bestämde dom sig för att åka hem ist så alla dom här svennarna bara sa okej men jag, Ajub och Teddan ville äta så vi bestämde oss för att äta kebab på en restaurang exakt vid universitet så vi hade redan sagt t alla lärare att vi skulle dit så vi rullade dit medan alla andra var vid stationen och mitt under våran middag så får Ajub ett samtal av Albin som säger att alla är arga på oss och att dom inte kommer att åka förens vi har kommit haha, han sa att alla lärare sprang runt och letade efter oss och det roliga var ju att dom visste att vi var här men tillslut så åkte Ann-Sofie tillbaka till skolan och Bahman hittade oss och han kom skrikande in och började snacka om att vi inte skött oss och då från ingenstans så han till mig '' Shaho allt är ditt fel '' Jag ba VA? driver du hahaha sen ba '' Att ta med dig hit var mitt livs värsta misstag '' hahaha ba okej? sen så åt vi upp allt och körde en rush före Bahman och började klaga på att han inte borde ätit och att han va seg haha sen vid tåget så sa jag någo och då fastnade han med stängda ögon haha så jag ba Bahman somna inte tåget kommer hahaha sen i tågett så frågadej ag om jag fick gå av vid väsby station ist för rotebro och det ända han sa var nej och att allt var mitt fel och att jag kommer få skit haha så efter ett tag så ignorera han oss och till slut skrek jag nästan ba Bahman haha alla i tåget kollade på oss men han lekte dum så jag var tvungen att gå av i rotebro men senare så sa han att det var samling i skolan igen så vi springer till bussen och då ser vi alla i vår klass så de var najs tajming, så vi åkte till skolan och där så gick alla iväg och då kommer vi till ytter dörren i skolan haha den var stäng ba jaha nu då? då säger han aja det är bara ta att kila iväg.. amen tack för den, nu måste jag vänta på bussen och allt.. och juste, en tyst minut för våran förlorade medlem i The 4 Guys ( Jag, Ajub, Teddan och Emil B ) Emil försvann efter att tappat bort sin grupp, vi beklagar verkligen. förlåt för att jag inte skrivit nåt idag förutom detta men ska bättra mig, just nu ser statistiken inte så bra ut men de e för att ja inte skrivit nåt idag, ska uppdatera bättre, aja Heipa <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeeer bilder :$ :) - Vanessa

2010-12-14 @ 22:03:32
Postat av: Shaho

det kommer haha xD

2010-12-14 @ 22:04:45
URL: http://mrgentle.blogg.se/
Postat av: 'T

SERZL! VÄNTA BARA NÄR JAG SER DIG! SKA DU VARA SÅHÄR RESPEKTLÖÖÖS? AY AY, KAK MUHEDDIIIIIIIIN!!!!!!

Kolla min blogg har skrivit om dig! evileye

2010-12-31 @ 00:05:40
URL: http://mjusicfreaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0