Driv inte -.-

Amen jättekul -.- Har så jäääälva mycket plugg!!! :O Just nu håller jag på med att skriva min NO läxa som ska vara inlämnad imorn.. KUL.. men det är inte allt :O har 2 andra NO läxor som ska vara inlämnade imorn och et NO läxförhör imorn:'( min hjärna sprängs! :( men det är fortfarande inte allt.. har matte tills imorgon om jag ska få VG och sen har jag Engelska som jag måste göra för ett starkt G så jag ska inte skriva mer, men nu ska vi inte bara vara negativ för kl 21:00 börjar Grey's anatomy den får man inte missa :) Idag i skolan hade jag med mig min syster till skolan (5år) hon var med på min Syslöjds och Hk lektion då hon gjorde ett hjärta och bakade sedan, det var otroligt roligt att ha med henne, bästa idag var ju att man fick skjuts hem ifrån skolan och att alla guzzar kom fram till min syster och då hade jag chansen ;) men måste gå nu har plugg att ta hand om;) sköt om er =D
Peace <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0